Search

星期四, 12月 29, 2011

工聯會2012春季課程精選

香港工會聯合會(工聯會)業餘進修中心2012年春季課程已經接受報名一段時間,就讓我如去年般為大家精選一些課程,有興趣的就參加一下,消耗善用工聯會的資源吧!


課程名稱 簡介
賽車安全駕駛知識入門 咦,估唔到有呢樣嘢學喎!仲話有賽車展示,我想問有無F1睇㗎?同埋上堂有無得出街實習㗎?
創業第一桶金上咗堂之後走去創業係咪一定賺到一桶金㗎?阿爺大水喉會唔會照住㗎?
職場速戰辦公室法、術、勢就咁睇我會覺得係教點喺辦公室施法、出術同埋做勢囉……
與狼共舞:辣手及刁僑扭擰員工溝通技巧呢個係咪辦公室禽獸系列?點解辣手同刁僑扭擰嘅員工係狼呢?我仲想知死蛇爛鱔、烏喱馬詫、卅唎攏寵、跳離扎壁、奄尖腥悶、唔嗲唔吊、阿芝阿佐嘅員工又會係咩動物呢?
與獅同眠:怎樣與強橫領袖及上司相處
破冰與瀜冰:與陌生人交談的七個小錦囊咦,仲有破冰三步曲喎……會唔會有外傳呀,同人誌之類?
另,「瀜」字唔係動詞,「浺瀜 」一詞係形容水深廣濶嘅。咁哩頭破冰嗰頭又話尐冰又深又廣,即係想點呀?
破冰前傳:你只能說一次
破冰之後:令人更喜歡你二十個秘方
2012年第一季投資部署策略-勝券在幄原來搭個帳幕就有勝券,等我都喺屋企搭返個然後喺入面部署下出年嘅投資策略先……
超感觀知覺 (ESP) 訓練研習班課程介紹話超感觀知覺 (Extra Sensory Perception) 來自右腦,透過導師嘅指引,學員可以開發接收呢種能力。咁咪唔駛基因改造都可能可以有超能力囉?
軍事600擊嚟啦,開戰啦,打仗啦……咦,課程介紹話學員會獲配子彈,但係無話會俾槍喎……咁,即係掟子彈咋?
微博/Twitter 粉絲追星技巧都話工聯會真係乜都有得學,微博追星都有。會唔會教埋點寫先唔會被河蟹先?

沒有留言: